Upp-upp-sats-Upp-upp-sats

2009-05-27 15:59:29
.
Det går för mig. Bra alltså. Det går bra för mig. Uppsatsen byggs på mer och mer och jag tror minsann att den bli färdig tills inlämningen imorn. Sitter i skolan nu och det funkar såååå mycket bättre än att sitta hemma. Det ska jag tänka på tills nästa gång. Jag satt här några timmar igår och tänkte att det är väl lika bra att köra på samma spår idag. Hade ju sånglektion i morse också, så jag var ju ändå här. Det var min sista sånglektion. Sorgligt. Men jag fick en kram och utan tveksamheter godkänt. 

Pratade med syrran för en stund sedan. Hon är i Phuket nu, men snart kommer hon hem! Saknar!

Ikväll ska vi gå på Jockes stand-up-minicomback på Kalles. Kul! Men först ska jag och Lisa flytta byråer.

Nej, nu ska jag fortsätta på min älskade uppsats. Distractions finns det tillräckligt av ändå. Finns ju några som jag helt enkelt inte kan hålla mig borta ifrån.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0