Blå arena

2009-05-17 17:21:06
.






Igår låg jag och Lisa på balkongen och bara göttade oss. Gick ner till pizzerian och köpte med oss varsin kycklingsallas som var överraskande god med saftig kyckling och fräscha grönsaker. Blir nog fler såna i framtiden.

På kvällen gick vi på arena-inspirerad konsert på Acusticum. Den var riktigt bra och fick mig verkligen att längta till sommarens U2-konsert på Ullevi. Jag älskar verkligen att gå på konserter. Arenakonserter. Tänk Ullevi, strålande sol, öl, massa folk, händer som klappar, busvisslingar, allsång och den där upprymda känslan man har när man går därifrån. Det kanske jag kan skriva som hobby när man fyller i såna där konstiga enkäter..? Hobby: gå på arenakonserter. En hobby som man utövar typ en gång om året. Varför inte?

Idag är det lika fint väder och jag har hört, från säkra källor, att det ligger en madrass ute på balkongen. Ska jag? Kanske en liten stund.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0