stor och liten

2009-11-30 20:28:45
.
Så där ja, då har Minna och jag lagt ytterligare en pluggdag bakom oss. När vi tillslut lyckats plita ner hela analysen och lämnat in den belönade vi oss med vår nya tradition (?) - att kolla på tecknad film. I dag blev det Den lilla sjöjungfrun och jag tyckte nästan att Ursula var lika läskigt nu som när jag var liten. Fast bara nästan.

Nu ska jag slänga på mig jackan och kila i väg till affären en snabbis. Toapappret är typ slut (finns nog en ruta kvar) och jag är lite sugen på varm choklad med grädde och marshmallows. Får se om jag gör slag i saken.

Tjingeling


Man måste ju ha något att tugga på medan man handlar och fudge funkar alldeles utmärkt till det.
     

Kommentarer
Postat av: Karin

Söt e du!! Äter godis i butiken som vanligt också! :)

Ville ge dig ett tips bara (om du inte redan upptäckt honom) men you-tube:a isf på Nick Pitera, han e gryym!

2009-11-30 @ 22:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0