Vaniljbulle/parisare/krämbulle

2009-11-25 20:51:02
.


Jag lider nog av omedveten abstinens. När jag var på bodypumpen förut tyckte jag att det började lukta vaniljbullar i salen. Känns ju dock inte så troligt att det faktiskt fanns bullar gömda bland alla vikter, men man vet ju aldrig? Det kanske var någon som hade bakat tidigare på dagen? Jag har bra luktsinne ska ni veta, så om någon borde känna det så är det jag. Förra året luktade jag till mig julklapparna som Lisa gömt i min lägenhet. Äsch det var säkert min näsa som spelade mig ett spratt på gymmet. Men en vaniljbulle hade suttit fint nu alltså. Förresten så kallade vi dem parisare när vi var små. När vi gick i femma fick vi lov att gå till torget på rasterna  och då köpte vi alltid en parisera eller en karlspaderbulle för fem kronor. Det var tider det.
  

Kommentarer
Postat av: Syrran

Satan vad goda dem ser ut!!!! Jag som trodde du skulle skriva att du hade bakat.. men tvi fick jag =)

2009-11-26 @ 21:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0