lost and found

2009-10-07 22:07:42
.

Bevisgodis

Tydligen har chokladgodiset nougador försvunnit från det svenska lösgodisutbudet (?) Mina tre musketörer beklagade sig lite över detta i helgen, men jag fattade nada. Vadå försvunnit? Nej det ska ni veta mina vänner, mycket saknas i Piteå, men nougador - det har vi!
Dessa fyra små godbitar ligger nu i min mage. En för oss var, tjejer :) Och Karin, jag måste faktiskt erkänna att jag kände de små (pyttesmå!) krispbitarna. Jag måste ha förträngt dem eller nått? Gott var det i vilket fall! 
  

Kommentarer
Postat av: Karin

Ååh Aja.. tack för den talande bilden! ser ju inte alls gott ut!

2009-10-07 @ 22:55:24
Postat av: anna

sa ju att dom va jättesmå bitarna=)du borde sdkicka såna till oss ju=)

2009-10-08 @ 16:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0