Kornblå

2009-10-29 22:16:34
.

Ursäkta den kassa kvalitén - mobilkamera. Ignorera ordningen i rummet, det gör jag hrm...

Det blev visst några saker utöver halloweenshoppingen. Ooops. Men jag hittade så fina saker. Den här blå byxdressen till exempel. Har velat ha en sån hur länge som helst och så plötsligt hängde den där. Jag har en gammal byxdress som jag köpte på Supré i Australien (kommer ni ihåg brudar?) men den har tubtopp upptill och det är inte riktigt min kopp te. Den här var så söt med volangärmarna och allt. Skön också. Hur kan man säga nej till att parta i pyjamas liksom?

Köpte ett par ascoola bralls också. Smokingbyxor med sidenranden på sidan och allt. Fina är dem, och om tre kilo kommer de vara ännu finare ;)

Förresten så var bion igår sketabra. Det är ju i stort sett bara film från när de har rehearsal. För mig som älskar backstagefilmer och allt sånt med dålig kvalité älskade det. Att musiken är världsklass gör ju inte saken värre. Men utifrån de låtar som visas i filmen verkar det som om det är en upphottad version av hans HIStory World Tour. Den 16 augusti 1997 landade den turnén på Ullevi i Göteborg och då satt jag i publiken. Det är jag jäkligt glad över. Låtarna, danserna och upplägget som jag såg på bion var typ exakt samma som från den konserten. Konserter från HIStory turnén finns inspelade så det går nästan att se resultatet av repetitionerna i biofilmen. Nästan. Jag har den på VHS någonstans i Göteborg. Ska nog se på den när jag kommer hem till jul.
  
Peace!
  

Kommentarer
Postat av: K

Supersöt!

2009-10-30 @ 07:33:41
Postat av: Minna

Snygg brud

2009-10-30 @ 11:52:08
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0