Ragga, digga, ragga och ligga

2009-10-02 23:31:06
.

Linköping!!! Festen är i full gång och vi är på mellanfest hos Hanna. Mellanfest existerar inte ens i Piteå. Det betyder att man går från förfesten till utestället, skaffar sin stämpel och sen går hem till någon som bor i närheten för att fortsätta dricka. Smart tycker jag. Nu är iaf hos Hanna och snart drar vi ner till Flamman igen. Ikväll är alla raggningsverktyg ute och jag är på helspänn. Visst finns det gulliga killar överallt i Sverige, men ikväll är det Linköpingskillarna som får visa vad de går för. Jag glömde dock mina kondomer hos Karin. Fan!
Nu är det tydligen dax för singstar så jag måste säga bye bye.

Later ladies (och ni gentlemen också såklart)
  
Update: Vi sjöng 'Tusen och en natt' och det var sjukt jämt. Fast jag vann!!! :)
   


Kommentarer
Postat av: Syrran

Behöver jag ens fråga om du är packad...

2009-10-03 @ 16:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0