the one and only

2009-10-14 08:33:00
.
Jaha, så kan det gå... När föreläsningarna börjar klockan åtta är det många som tar sovmorgon och jag var den enda som kom till min lektion. Privatundervisning tänkte jag, men lektionen ställdes in och jag får vara med i gruppen som börjar klockan tio i stället. Så nu sitter jag här i biblioteket och klockan är halv nio. Typiskt. Tror i och för sig att kårfrukosten börjar nu, kanske borde glida förbi och käka lite? Hann ju bara äta ett ägg till frukost. Ja, så får det bli. Sen har jag lite plugg att fixa innan eftermiddagens seminarium plus att jag har en bok att läsa. Det finns alltid saker att göra.

God morgon!
  

Kommentarer
Postat av: mammi

Hej stumpan! Har skickat iväg ett paket till dig idag, du får det antagligen imorgon. Hoppas boken blir till användning! skickat med en överraskning till som jag hoppas blir bra! Du ser ut som en fotomodell på kortet där du vill åka med på kärlekståget, verkligen bra! PUSS PUSS! Mam.

2009-10-14 @ 12:38:55
URL: http://axxelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0