straff

2009-09-22 19:01:33
.
Jag tänkte att jag skulle ta en liten paus (som jag inte alls gjort mig förtjänt av) och sticka iväg på ett spinningpass. Det var bara en 45-minutare så det passade perfekt tyckte jag. Lagom jobbigt liksom. Ha!! Snacka om jag fick vad jag förtjänade. Istället för en paus så fick jag ett straff. När spinningen, som vanligtvis är en timme, bara är en trekvart så kör de intervallträning. Tydligen är det för jobbig att köra ett sånt pass en hel timme. Nu är jag alltså rätt så trött i kroppen men väldigt nöjd över min bedrift.
Är det bara jag eller blir man sjukt sömnig av att träna? Efter ungefär en tredjedel av passet så börjar jag alltid gäspa (vilket känns otroligt nochalant när instruktören hejar på för glatta livet) och efteråt skulle jag vilja gå och lägga mig direkt. 

Ikväll ska jag försöka skriva klart reportaget för imorgon vill jag göra andra saker. Till exempel så har de 70 procent rea på hela sortimentet hos Åhléns på grund av att de ska byta lokal eller nått. Finns ju inte så mycket saker kvar nu, men jag menar 70 procent (!) Sen har jag ju i för sig lite andra skolgrejer som behöver tas i itu med.

Nu ska jag hur som helst äta falukorv i ugn och hemmagjort potatismos. Väntar bara på att korven ska bli klar. Jag är skithungrig så det kommer bli underbart. Mot köket! Hrm, ja två steg åt höger då alltså...
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0