Före/Efter

2009-09-16 20:55:00
.




Seriöst, hur schnygg är inte förebilden? Haha...!! Jaha, då var man nyfärgad då alltså. Det blev väl kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig (men blir det någonsin det?) En mörkare blond skulle det bli. Tja, jag skulle väl kanske inte kalla det blont direkt utan snarare lite mer åt det bruna hållet med inslag av grått. Hahaha fy fan vad bitter jag är. Nej, men det här blir toppen. Utväxten är borta och det känns superskönt. Jag hade ju tänkt bli lite mörkare nu i höst men kanske inte riktig än..
¨
Efter frissan svängde Minna och jag förbi skolan för att fixa böcker och lite andra skolgrejer, sen åkte hon med hem till mig och diskade medan jag städade. Vilka vänner jag har alltså ;) Lyckades klämma in ett pass på gymmet idag också. Shit, vad bra jag är!

Imorn börjar vi inte förrän elva så då blir det definitivt promenix innan frukost. Jag skriver det här så kan jag inte smita undan imorn förstår ni :)

Vad hungrig jag är känner jag nu, och skriver som en kratta gör jag idag också. Ni får ta det helt enkelt. Mot köket. Hej då.
  

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag tycker ju att det blev fint! =)

och du.. den där tishan du har på dig.. är det DÄR den är, hrm! synd att du snodde med dig min favvo =) haha

2009-09-17 @ 14:17:50
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: Karin

Å men det ser ju jättefint ut på kortet! Finare än innan iaf ;)

det där före-kortet va ju inte helt nice, hårmässigt åtminstone!

2009-09-17 @ 15:59:41
Postat av: Mikis

I like it too!

2009-09-17 @ 18:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0