Fy fan vad jag är bra!!

2009-09-28 21:51:56
.
För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studee'eenteeeeeen. Fy fan vad jag är bra!! So what om det var (eeh ett, två, tre...) fem år sedan?! Det är totalt oväsentligt. Grattis till mig!

Vet ni vad då? En av mina gamla klasskamrater från gymnasiet finns på wikipedia. Kolla. Den klassen alltså.. Här kan vi snacka människor med framförhållning. Jesus! Haha, ni fattar inte ens hur bra det uttrycket passar in här. Men jag gillar dem ändå, knasbollarna :) Speciellt mina tre hedningar, ni rockar ladies!

Vi hade faktiskt en alldeles egen skolpräst. Han visste vad alla 450 elever på skolan hette. Fint. En gång berättade han för oss om hur det var när han och hans fru hade sex, eller utförde en gudstjänst som han kallade det. Också fint. Fint.

Nu ska jag kolla på Rock star. Undra hur många gånger jag har sett den egentligen? Men musiken är ju så jäkla bra och Mark Wahlberg är het! Jennifer Aniston också för den delen.

Bless you!
    

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, jag gissade att det skulle vara Aron! Lite coolt ändå att han e så high-profile! :)

..hedning? ja jag e väl det.. tycker det klingar lite dåligt dock! ;) puss älskling! snart snart nu! jag räknar ner!

2009-09-28 @ 22:41:42
Postat av: anna

jag gissade på aron eller josef=)läste om LM på wiki oxå.. finns tydligen bara 2 kristna gymnaieskolor i svergige.. o vi har gått på den enda evangeliska (typ)- lutherska.. det borde vi va stolta över, lr=) puss

2009-09-29 @ 10:20:51
Postat av: Mikis

Och jag har också sett det:) Har sett det innan me...men asså, inte för att jag menar nått med detta, men vem som helst kan ju skriva. Allstå man själv också..............bara en tanke;)

2009-09-29 @ 17:42:42
Postat av: Alex

Jo Mikis jag vet.. Men du är ju inte med.. Och inte jag heller för den delen ;)

2009-09-29 @ 20:46:24
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: Bögen från Dalarna

Vilken härlig blogg, gillar din humor! Haha. Lite lik min faktiskt, emellanåt. :)



Fina bilder också. =)

2009-10-02 @ 23:42:46
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0