Linköping baby!

2009-09-29 22:01:44
.
Japp, så ligger det till. Imorgon efter skolan drar jag till Miss K i Linköping. Woohoo!!! På torsdag kommer Mikis och på fredag kommer Anna, så det blir en långhelg med hela ligan samlad. Än så länge har vi planerat tacos, party, party och paaarty! Så ett litet tips till alla tjejer i Linköping som fortfarande vill ha en pojkvän när den här helgen är över - lås in honom. Nej, jag skojar bara... Lås för guds skull inte in honom!
Nej seriöst, i helgen blir det minsann inga barn gjorda (undrar var jag har lagt mina kondomer?) utan vi brudar ska helt enkelt ha en kick-ass-kul weekend. Sen om det blir pyjamasparty med kladdkaka och sällskapsspel, eller all in-party med vin och timslånga pass på dansgolvet, spelar ingen större roll. Så länge mjukismaffian är tillsammans så kommer det bli underbart.
Visst är det töntigt att vi har namn på vår lilla kvartett? I love it! Mjukismaffian är bara ett av dem. Team Sweden, fantastiska fyran, tjejligan and on and on... Kärt barn har många namn, visst?

Klockan är tio och jag har inte ens börjat packa ännu. Borde verkligen fixa det sista med reportaget innan jag åker också.

It´s gonna be a long night...


  

Kommentarer
Postat av: Miss K

Wohoooo!! Kom kom kom! :)

2009-09-29 @ 22:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0