Horisontellt paradis

2009-09-07 00:03:21
.


Inte mycket att klaga på idag inte... Förflyttade kroppen från sängen till soffan i morse och där har jag i stort sett legat sedan dess. Så jäkla gött! Ingen som tjatar att man borde städa (lyan är iofs tipp topp), ingen som gnäller för att jag inte tagit på mig riktiga kläder, ingen som blir irriterad och rastlös för att jag, förutom toabesök och matlagning, parkerat min bakdel på soffans långtidsparkering och ingen som velat ha långa djupa, diskussioner mitt i min bokfrossa. Idag har det bara varit jag, soffan och boken. Underbart!

Den där kramkvoten som fylls lite för sällan och som värker lite längst bak i hjärtat har inte gjort sig särskilt påmind idag. Sms-kärlek botar det mesta och är helt klart underskattat.

Nu ska jag byta paradis, tända läslampan och hoppas att Edward dyker upp. 
   
Dröm sött!
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Later som du saknar mig....;)

2009-09-07 @ 08:56:58
Postat av: Karin

Va underbart, jag är såå avundsjuk! Ska snart läsa om dom tror jag :)

puss

2009-09-07 @ 09:10:27
Postat av: finavickelina

snygg blogg!;)

2009-09-07 @ 20:56:47
URL: http://finavickelinaa.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh, vilken bra och fin blogg. Här kommer jag titta in oftare vill jag lova :)

2009-09-10 @ 17:11:33
URL: http://metrobloggen.se/cfmk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0