Fader Forah, here I come!!!

2010-04-01 09:07:23
.


Aaaaah det här är helt sjukt!! Det var ju bara på skoj... Okej okej, jag ska ta det från början.

Som ni kanske vet så ska Fångarna på fortet göra en comeback i rutan till hösten. Inspelningarna ska starta nu till sommaren och de ska som vanligt vara på Fort Boyard i Frankrike. Hur som helst så har de den här gången valt att göra ett litet annorlunda koncept och istället för att låta kändisar delta ska de ha olika sorters personer. De har haft olika kategorier av människor som de velat ha med och studenter var en av kategorierna.

Jag hade tråkigt nån dag strax innan jul så jag fyllde i en ansökan på nätet men tänkte mest att det var en kul grej. Jag var tvungen att skicka med en bild, beskriva mig själv och motivera varför just jag skulle få vara med. Asså jag skrev ju bara massa skit, men så idag har jag fått ett mejl där de står att jag är en av de utvalda till att delta i studentlaget. Va?! Hjälp!

Inspelningarna startar i mitten av juli, fast jag ska tydligen inte ner förrän i början av augusti och de betalar för flyg och boende och hela skiten. Hur sjukt är det här liksom? Jag ska vara med i Fångarna på fortet. Jag ska åka till Fort Boyard. Aaaaaahhh!!!!! Detta kanske blir mitt stora break. Nej men seriöst, så jäkla kul men så jäkla knäppt. Jag är supertaggad. Jag hoppas bara att de har tagit bort cellen med spindlarna. Fy fasen jag kommer dö om jag måste gå in där... Hoppas jag får gå upp till Fader Forah och lösa en gåta :) Lever ens den snubben som spelar honom fortfarande?

Nu vet ni iallafall att jag kommer hem senast i slutet av juli. Senast.
Förresten, vad är det för datum idag? :) Din dumma sill!

Glad Påsk!
   

Kommentarer
Postat av: Emme

Hahaha. Fyfan vad jag gick på det! :D

2010-04-01 @ 09:59:56
URL: http://emmeliewallroth.blogspot.com
Postat av: Caroline

Haha, april april!! ;o))

2010-04-01 @ 10:27:57
URL: http://carolinenorling.blogg.se/
Postat av: Minna

AAAALLLEEEEXXX!!! Både jag och David gick på det. Haha finns det någon mer lättlurad än jag? Jag tyckte det var konstigt att du inte sagt något om det, det är ju en typisk sån sk som du borde berättat om.



Anyway. Snyggt jobbat! Haha Puss

2010-04-01 @ 10:45:28
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: mammi

HAHAHA!Din lilla lurefax (-: Du får ju tänka på att jag kan få hjärtsnurp!! -fan vet om man vågar lita på dig hedanefter?!! Själv har jag vunnit 215000000:-)så nu kan jag göra precis vad jag vill, du kan få låna lite om du behöver. Älskar dig ! pusspuss!

2010-04-01 @ 17:27:49
Postat av: Karin

HAHAHA, som jag gick på det!!! Blev så himla glad, va roligt det hade varit! Nu blev jag nästan lite lessen att det inte är sant! Bra fantasi du har, hur fasen kom du på den idén?

Förresten är det 3e gången idag jag blir totalt lurad, ska inte prata med en människa mer förrän imorrn! ;) PUSS (och du kan inte söka till nåt sånt ändå då, eller på riktigt liksom?!)

2010-04-01 @ 18:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0