Everybody knows smoking kills

2010-04-21 05:57:32
.
Om du är väldigt känslig för äckliga bilder kanske du inte ska kolla på den här videon. Men för er andra så kan jag meddela att den här typen av antirökningreklam använder de här i Australien. Härligt när man har en myskväll med godis och annat mumsigt och så kommer den här reklamen på tv. Tur att jag inte är lika klövmagad som vissa andra ;)

Min darling pitepalt, du borde titta extra noga på den här filmen innan du går ut och festar nästa gång ;) (Det gäller dig också, fröken Uppsala) Ja ja, jag skaaaa sluta tjata. Det är bara kärlek.


  

Kommentarer
Postat av: Sanna

UÄÄÄH! Så jävla glad att jag inte röker!

2010-04-21 @ 09:45:50
URL: http://sannalangvik.blogspot.com
Postat av: Fröken pitepalt

Men det där är ju faktiskt anledningen till att jag slutade röka på heltid (och istället började snusa - smart dam). Det är helt sjuk så korkad man är. Det borde visas likadana antirökvideos här också. Amen.

2010-04-21 @ 10:34:39
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: mammi

DEn antirökskrämselupplysningen skulle vi ta hit! Den kanske kan få fler att lågga av, men då ska man veta att snuset ligger nog inte så långt efter, när det gäller cancersjukdomar fast det har de nog inte upptäckt än!!! Tur man inte har just de lasterna (-: PUSSPUSS!

2010-04-21 @ 14:51:17
Postat av: Karin

OMG den var inte trevlig..

2010-04-21 @ 17:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0