Oxford street

2010-04-16 18:29:24
.










I dag har Juliette och jag strosat på Oxford st. Eftersom det är fredag och de allra flesta jobbar var det ganska lite folk ute. Synd, för om det någonstans i Sydney där folk är riktigt trendiga så är det på Oxford. Jag skulle kunna gå där enbart för att titta på alla snygga människor.
Det blev lite shopping för oss båda, en linne/klänning fick följa med mig hem och Jules köpte ett par bralls. Fanns mycket fint som jag skulle vilja ha men riktigt så kul kan man inte ha det när man är student. Eller?
När vi gick hem tog vi en annan väg och upptäckte massa mysiga gator, allt för att "explore Sydney" så mycket som möjligt.

Imorn ska jag, Jona, Franzi och en kille från hennes uni göra en lite road trip. Vi har hyrt en bil och ska köra till Royal National Park (tror jag den heter) där vi ska hika i typ fyra timmar. Vi ska gå härifrån halv åtta imorn bitti så jag borde verkligen sova nu. Nattuggla...

Puss och gonatt
  

Kommentarer
Postat av: mammi

Mysiga kvarterer, Å vilka söta hus!Du har börjat få långt hår ser jag, underbart att se dig! Jennifer lyser med sin frånvaro, skulle vara kul å se henne på bild nu!!!!!? men hon kommer ju till dig innan de åker hem igen.(-: Passa på att plåta henne lite då! PUSSPUSS!

2010-04-17 @ 11:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0