P.L.U.G.G.

2010-04-11 07:06:28
.




Ja jag har inte så mycket mer att rapportera än det här. Vädret är underbart och Jona och Franzi har åkt till beachen men jag måste stanna hemma och plugga. Fy fasen alltså. Gött att jag har min balkong så jag kan sitta ute iallafall :)

Jag är faktiskt inte den enda frustrerade studenten i huset just nu. Juliette sitter nere i köket med sina skolböcker och hon kom upp för en stund sen och berättade att hennes uppgifter och presentation inte ska vara klara på tordag som hon trodde, utan på tisdag. Det var visst "bara" hennes tenta som var på tordag. Och hon som redan var stressad... Usch, stackarn.

För mig går det faktisk framåt, om än i snigelfart. Jag har lite svårt att fokusera känner jag... Men mina filmanalyser börjar bli klara nu, vilket verkligen är på tiden för de ska lämnas in imorn och de måste hinna skannas i turnitin också. Sen måste jag skriva en short story till på ondag men just nu har jag ingen aning om vad den ska handla om. Vi ska ta en person som vi känner och ändra den på något sätt. Till exempel om jag skulle skriva om dig syrran fast göra dig till en jätteblyg person och så ska du hamna i någon slags situation då såklart. Ja jag kommer väl på nått hoppas jag. Ni kanske har några bra förslag? Vad som helst.

Men om jag ska bli klar nångång så måste jag nog fortsätta nu.

Later alligator!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0