Press pause

2010-04-06 17:42:37
.
Jag är så less på att plugga så jag tar en paus (som visst blev på flera timmar) och kastar in lite random bilder här istället. Det är ganska kass kvalité på alla bilderna men visst bryr ni er inte så mycket om det?


Min fabulösa påskmiddag. Jag vet inte riktigt vad alla hade för sig på påskafton men jag och Jona hyrde iallafall film och stannade hemma och åt godis. Jona hade aldrig ätit grillade marshmallows så jag köpte några som vi grillade över värmeljus. Han gillade det.


Juliette och jag fotade lite på vägen till Coles i förrgår.


Ser ni oss? Juliette sa efteråt att hon log men hon kom på att det var ganska onödigt.


Hardie street


Honey, I´m home!
  

Kommentarer
Postat av: Minna

Grilla mash över värmeljus är ju klockrent och supergott. Blev du klar med uppsatsen? Puss

2010-04-06 @ 20:30:26
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0