WowCow

2010-04-21 14:25:15
.
Jag och Franzi var lite uttråkade förut så vi gick och köpte oss varsin wowcow och sen gick vi en liten kvällspromenad. Mysigt.
Wowcow är frozen yoghurt i olika smaker (de byter lite då och då) och så finns det massa olika toppings man kan ha till. I dag valde jag hasselnötsmak med smält choklad och pajsmulor på toppen. Yummie! Jag visste inte att man kunde få smält choklad som topping eller att man kan ta flera smaker på yoghurten samtidigt. Man lär sig något nytt varje dag, och i dag var det extra spännande saker ;)




Det är inte tillåtet att fota vid disken så då får man smygafota med mobilen istället. Det här fotot är från min födelsedag. Juliette bjöd mig på wowcow då och jag frågade om de hade en födelsedagsrabatt. De hade de inte men när jag hämtade min yoghurt hade de gjort en extra stor istället. Sweet.
  

Kommentarer
Postat av: Karin

Mmm va gott det låter! Hoppas allt e bra med söta dig, du har fortfarande lov eller?

Vill du veta en sak som säkert gör dig lite glad?!:) Det snöar här hemma! förskräckligt, vi hade tänkt spela brännboll och grilla o grejer idag men icke! puss

2010-04-21 @ 15:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0