En annan del av E6:an

2010-08-29 23:39:14
.
Vibrerande säten i all ära men att köra på en nyasfalterad väg, HALLELUJA! Allt blir tyst, friktionen mellan rumpan och sätet minskar (bra eller anus?) och man blir så lycklig över den fantastiskt fridfulla framfärden. Plötsligt hör man sin egna tankar (och tyvärr även sitt misslckade försök att sjunga duett med Beyoncé. Men det är lätt fixat - höj bara volymen på radion) man blir lugn och samtidigt påmind om hur störigt det är att köra på en gammal väg. Nyasfalterad väg, det är fina grejer det.

När vi ändå är inne på ämnet bilkörning kan jag ju avslöja att jag lyckades köra lite vilse när jag skulle hem från Helsingborg nu ikväll. För den som är påläst kan det nog verka svårt att lyckas med det då det är motorväg  h e l  a  vägen till Götet, men tack vare vägarbeten och luriga avfarter blev det en liten detour genom Frillesås. Säkert är en förtjusande liten håla men det var kolsvart ocg regnade (och mina vindrutetorkare suger) så jag såg inte mer än vägen framför mig. Blev en smula trött på mig själv när jag kände hur jag kom längre och längre in i never-never-land men chansade lite i korsningarna och kunde andas ut när skylten E6:an Göteborg uppenbarade sig i alla sin gröna glans. Sjukt onödigt, men shit happens. 

Nu har jag alltså lämnat syster-yster i Skåne. Känns lite tomt här hemma. Suck. November kom nu, tack!
  

  

Kommentarer
Postat av: Victoriahjorth - fotoblogg

Hejsan! Nu har jag uppdaterat med lite info på min blogg om fotograferingar & bloggdesigner till VÄLDIGT billiga priser. Kika in vet ja! :)

2010-08-30 @ 14:18:58
URL: http://victoriahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0