Alone

2010-02-28 10:47:51
.
Usch, just nu kanner jag mig lite lost i Sydney. Malin har flyttat ut till Manly, hennes kompisar bor hos nagra slaktingar och jag ar tillbaka pa hostelet. Jag saknar dem redan ;( Jag bor i samma rum pa hostelet som innan sa jag kanner ju typ alla dar men det kanns anda lite tomt. Juliette hanger med ett gang fransman fran hostelet och jag har kakat middag pa Subway ensam. Spelade Uno med dem forut men det ar anda lite segt att hanga med ett gang som alla ar fran samma land. Jag kanner mig som en alien och fattar ingenting, aven om de forsoker prata engelska. Allt blir nog mycket battre nar vi fatt flytta in i huset. Snart ar onsdag har ;)

Imorn borjar skolan, pa riktigt. Jag ska ha lektion i film studies fran 11-12 och sen seminare i samma amne 14-15.30. Har kollat upp hur jag kommer dit nu, hoppas bara att jag lyckas komma hem ocksa...

Oj, nu tar min tid slut.

Saknar er. Puss

Ps. Anna ska ringa nu. Weeeiii.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0