Homeless in Sydney

2010-02-18 13:05:26
.

Jag har nog gatt x antal maratons de senaste dagarna. Mina fotter gor sa jakla ont och jag tycker redan illa om Pitt st (mitt i stan). Jag har fatt en kompis, hon heter Juliette och kommer fran Paris. Oh la la! Vi letar boende tillsammans och jag har helt tappat rakningen pa hur manga olika rum vi har sett. Inte latt att hitta natt vettigt har alltsa. Thank god for Malin som later mig crasha hos henne sa lange.

I morn ska jag till skolan for forsta gangen. Det ar orientation day for alla internationella studenter sa det blir sakert kul.

Oj oj nu tar tiden slut.... Jag mar bra iallafall aven om jag ar hemlos. Puss hej. 
   


Kommentarer
Postat av: Minna

Skönt att du hittat kompisar. Hur har du hittat dom (ge gärna tips)? Vem är Malin? Du skriver alldeles för korthugget young lady! Hihi.



Puss

2010-02-18 @ 13:24:37
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Minna

Och förresten, ha det så fatastico imorgon! lär säkert bli massa kul.

2010-02-18 @ 13:25:12
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Mikis

Åh, så skönt att höra nått från dig! Lyxigt med boendet så länge, slipper du stressa och ta nått i all hast...och kul med franskan, kanske inger dürings lektioner kommer till nån nytta? Lycka till imon! Pussar

2010-02-18 @ 13:49:42
Postat av: Mikis

Minna: Mailin är en brud från Torslandagänget som verkar vara bosatt där nere.

2010-02-18 @ 13:50:46
Postat av: Minna

Aha, tack Mikis, nu slipper jag undra. haha

2010-02-18 @ 15:27:57
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Karin

Så roligt att höra från dig. Grymt att du får bo hos Malin och hoppas att det ordnar sig och att ni hittar nåt bra snart! Och skaffat en kompis redan, hur bra som helst ju! :) innan orientation-day och allt.. hoppas det blir kul imon! annars håller jag väl me Minna lite, utförligare blogg hade ju inte skadat! ;) massa puss

2010-02-18 @ 18:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0