Resfeber

2010-02-09 12:19:46
.



Shit, shit, shit!!! I dag flyttar jag til Sydney! Inga polare har jag och ingenstans att bo, men det löser sig. Visst? Usch jag är nervös. Jag gillar inte att vara nervös. Koppla bort det, som Anna skulle ha sagt.
Om lite drygt tre timmar ska vi åka till flygplatsen och jag har självklart inte packat klart ännu. Fast typ. Nästan.

Alla ni underbaringar som skickar fina sms och önskar mig lycka till. Tack!! Jag har nog inte svara till en enda men jag blir så glad. Och lite mer nervös för varje sms ;)

Nu ska vi sticka i väg och fixa det sista. Vi hörs i Sydney. Wooah!!

Later!
 


Kommentarer
Postat av: Minna

Miss you. Love you. Xoxo

2010-02-09 @ 13:46:54
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0