Ska jag bli Darlinghurstbo?

2010-02-22 09:16:57
.
Jag tror att vi fixat boende!!!! Jag vill inte beratta for mycket for jag vet inte sakert forran imorn, men allt pekar pa att vi kommer att fa rummet. Ett eget rum for mig och Juliette i ett hus som delas med fem andra (tror jag det var..?) i Darlinghurst. Huset var kanske inte dromvillan men laget ar toppen. Efter nagra dagar i Darlinghurst ar man kar. Vi kommer nog trivas finfint. Daremot kommer vi bara skriva pa for tva manader till att borja med ifall vi kanner att vi vill prova pa natt annat sen. Kanske flytta ut till beachen eller natt. Eller bushen? Man vet aldrig ;) Som sagt, inte dromkaken men vi kommer fa ett eget rum, varsin sang (det ar ofta dubbelsangar) tv, dvd och egen balkong, som tyvarr inte har nan vidare utsikt men det skiter vi i. Sweet meat.

Inflyttningen ar inte forran nasta onsdag och eftersom Malin flyttar ut till Manly sa blir det att flytta tillbaka till hostelet nagra natter. Men jag fick en sang i Juliettes rum (samma rum som vi bodde i forut) sa det blir nog inga problem. Dushen pa hostelet ar ju faktiskt outstanding. Helt seriost alltsa. Fast den ar ju ocksa det enda som ar outstanding... Oh well, no worries.

Imorn formiddag vet jag hur det blir. Nu haller vi tummarna.

Ha, inte beratta formycket.... Vem forsoker jag lura?

Ciao!
  

Kommentarer
Postat av: Mikis

Wey! Grymt, skönt att ha det som säkerhet, eget boende. Är hon bra den där Juliette? Jag ska snart skriva redovisning och sen jobba, jippie. PUSS

2010-02-22 @ 10:31:05
Postat av: Minna

Men ååh vad bra! Håller tummarna för att det blir top notch. Vet du, jag ska strax intervjua en norrbagge. Sjukt läskigt. Han lär få prata engelska för att jag ska fatta nåt, tror jag. Det ska i alla fall bli en mångsidigt reportage i något kommande nummer. Wish me luck. Pusssss

2010-02-22 @ 11:53:57
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: mammi

Vi håller tummarna stenhårt!!! (-: PUSS!

2010-02-22 @ 12:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0