Borde. Måste. Ska. Vill. Skulle. Har. Tänkte.

2010-01-20 14:23:04
.






This is how I study people. Godis, ostbågar, paj och vin. Kan det vara därför jag inte får någonting gjort? Kan det? Nej men bilderna är såklart från en tjejkväll i Piteå. Eller såklart, det kanske inte är så himla klart men det är sant. Tjejkväll med Minna och Lisa som slutade i magont efter all paj.

Presens består av fåtöljen (ja, jag har utvecklat ett beroende), datorn (beroende sedan långt tillbaka), mysbyxorna (japp, beroende här med) och Big bang theory (inget beroende men den är gullig). Jag ska nog försöka mig på lite vettiga saker nu. Plugga, städa och såna saker. Ni vet vad jag menar. Wish me luck!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0