Fashionology

2010-01-25 23:32:59
.


Höjden av lathet - att shoppa på nätet. Men om det är något jag sällan gör på internet så är det att shoppa (finns ju såklart massa andra saker som jag inte heller gör där...). Jag är en sån som måste känna, prova, klämma, kolla efter defekter och allt annat man gör innan pengarna spenderas. Dock inte sagt att det ibland blir ren impulshopping, både på gott och ont.

Klickade iallafall hem korsörhängena i dag och en så länge är jag sjukt nöjd med mitt köp. Kommer bli grymt snygga i mina öronsnibbar à la rock. Allt som saknas nu är en hatt.
Korsen hittade jag på fashionology och blev samtidigt förälskad i massa andra kick ass-smycken. Ringar to die for och massa snyggt. Men ska man till Australien så ska man. Fy vad det är syynd om mig. Night!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0