FTW!

2010-01-28 11:45:39
.

Nu har jag precis googlat denna jäkla förkortning som jag alltid vill ha till What The Fuck, men aldrig riktigt lyckas med. For The Win står den tydligen för. Inte fan gjorde det saken klarare så jag fick googla igen. Hallå eller! Någon pedagogisk själ förklarade så fint att det är när något är bra och att det kan tex bytas ut mot kick ass. John Mayer kicks ass! John Mayer ftw! Ok, jag är med.

Förutom min lilla lärdom så har morgonen bjudit på havregrynsgröt, eller bjudit och bjudit jag har gjort min egen jäkla gröt, och så hade jag musikväckning för syrran. Hittade några god morgon-låtar på Spotify och så drog jag upp volymen. Men det var fina låtar så hon bara skrattade och vände sig om. Nu har har hon dock stuckit i väg för att träna och här sitter jag. Tentan är fortfarande inte klar, men jag börjar skymta ljuset i tunneln. Woho! Får väl fokusera ett tag och så säger jag till hur det går lite senare. Solen skiner ju i dag så jag känner mig glad. Alexandra ftw!

Hej så länge.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0