Lite lätt illamående

2010-01-20 00:22:16
.
Jag tänkte berätta om de smarriga räkorna som pappa så snällt skickade med oss hem, men känner nu att jag faktiskt mår lite illa. Inget fel på de röda små rackarna men jag klämde väl i mig för många antar jag. Känns som magen har ett eget liv. Ändå sitter jag här och tuggar i mig en clementin. Måste. Äta. Måste. Störd.

Bankmötet i dag gick bra. Inga konstigheter. Resten av dagen hängde jag med syrran och pappa hemma hos pappsen. Lagade köttfärsås med alla möjliga tillbehör och kollade på hus i Spanien. Längesen jag träffade farsgubben så det var mysigt.






Neeej, riktigt så illa är det inte. Bild 1 och 2 är från Piteå i våras med Mikis bakom kameran. Bild 3 är från helgen hos Karin i Linköping.
  

Kommentarer
Postat av: Karin

För det första så är du så himla fin på den översta bilden, så vacker!

För det andra; är det jag på den sista bilden? haha nice iaf:) vi mådde som vi förtjänade hela bunten!

2010-01-20 @ 23:00:00
Postat av: Alexandra

Karin: För det första, tack gumman du är för gullig! För det andra, japp totally you :) Men jag klippte bort dig för jag visste inte om du ville medverka i en sån bild ;) Jag mådde ju hyfsat bra på morgonen, men förfesten på kvällen sen. Hahaha fy fan! Men humöret var det inge fel på.

2010-01-21 @ 00:24:39
URL: http://axxelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0