Night night

2010-01-07 01:56:18
.


Jag är en sån nattuggla. Om jag inte visste bättre så skulle jag kunna vara uppe hela nätterna. Men det beror inte på att jag har svårt att att somna. När jag var yngre så träffade jag en kille som alltid somnade på en sekund. Huvudet på kudden och sen slocknade han. Jag anpassade mig nog helt enkelt och sen dess somnar jag också med en gång. Så himla skönt att slippa ligga och vrida och vända på sig. Men om jag inte ska sova bort hela dagen imorn så borde jag sova nu. Så gonatt på er!
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-07 @ 04:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0