Mirakel

2010-07-27 23:32:22
.


Nu ska jag strax krypa till kojs och hoppas att medicinen uträttar mirakel med min hals under natten. Jag är trött på att vara sjuk nu, hur gulligt den än låter att ha kyssjuka (om det nu ens är det?)

Update: Läste precis om körtelfeber på nätet och tydligen brukar man vara sjuk i tre veckor och sedan är det tydligen vanligt att lida av trötthet i flera månader efter det. Seriöst?
Får trösta mig med att mitt test för körtelfeber var negativt och att jag läste detta på wikipedia...


Gonatt
  

Kommentarer
Postat av: Karin

Hihi, jag står som fotograf på din bild :) Hoppas du kryar på dig gumman, att wikipedia har fel och att testet förblir negativt! Massa pussar

2010-07-28 @ 12:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0