Sjuk

2010-07-25 22:59:23
.
Då var febern här också :( Har känt mig konstig hela dagen med halsont, huvudvärk och trötthet. Började frysa nu och mycket riktigt, tempen visade 38 grader. Inte så farligt men tillräckligt för att jag ska känna mig skruttig.

Jag har i stort sett suttit i fåtöljen från morgon till kväll (lyckades iofs klämma in lite tvätt och en prommis med Zoey däremellan). Vi har ätit korv med bröd till middag, kollat på Hitta Nemo och Shrek och jag har maratonsett hela sista säsongen av The Hills. Men nu orkar jag inte mer så jag ska släpa mig in till sängen, så fort jag tagit ur tandborsen ur munnen och spottat ut all tandkrämsslem.

Fan, värktablett som jag tog förut börjar ge med sig nu och halsen gör sig rejält påmind igen. Herregud, jag är lika dålig som män på att vara sjuk. Buhu, stackars mig :'(


Om jag hade varit grym på gitarr så hade jag kunnat spela och tycka synd om mig själv. Men inte det inte. Tydligen måste man öva först... 
  

Kommentarer
Postat av: Minna

Du är så fantastiskt söt på den bilden!

Och jäklarns så dumt att du är sjuk. Hoppas du hinner piggna till innan festivalen drar igång. Puss hjärtat

2010-07-26 @ 10:27:15
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0