Viloläge - mellan 60 och 100 slag per minut

2010-07-23 00:14:32
.

Vissa saker är svåra att balansera. Och fan vad känslor kan snurra till det i skallen på en. På mig. Ibland går det alldeles för fort. Eller så blir det tvärstopp. Och blodigt. Jag hatar att vara rädd, har alltid gjort. Jag tycker inte om skräckfilmer. Men är man inte rädd kan man inte vara modig, visst? Tänk att det är så mycket lättare att ge upp... Men jag hoppas alltid lite. Faktiskt. Kanske borde jag tatuera in ett ankare? Ja, det skulle vara fint. Eller är jag naiv? Vem vet? För mycket hjärna, för lite hjärta. För många tankar. Nej, jag tror för mycket hjärta också. Eller är det ens möjligt? Hur kan man ha för mycket hjärta? Tempo. Sånt är viktigt. Jag behöver nog sätta mig en stund, fastän det gör lite ont. Ska försöka placera min rumpa i en mjuk fåtölj. Lugnt och fint ska det vara, och det är väl ok. Kanske smart till och med...

Det här inlägget är mer för mig än för er. Förlåt.
Jag ska läsa en bok nu. Och sova för jag är trött. Så trött.

Hej igen förresten.
  


Kommentarer
Postat av: Mikaela Orrgren

Hej igen! Nu var det längesen...har väntat med spänning, men nu blev det snurrigt. Förklara på mail! Eller telefon. Du får allt se till att vara hemma i slutet av augusti....1e september far jag och då vill jag ha hunnit tröttna på dig för ett halvår framöver! Puss

2010-07-23 @ 01:22:13
Postat av: Mikaela Orrgren

...om du nu inte har ångrat dig och följer med mig till Indien....

2010-07-23 @ 01:23:20
Postat av: Minna

Älskar dig!

2010-07-24 @ 14:56:01
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0