At the airport: Bye Sydney!

2010-06-23 05:29:51
.
Nu ar jag pa flygplatsen. Planet lyfter 14.50 och 37 timmar senare landar jag antligen i Goteborg 17.10 lokal tid. Laaaang resa men det gor mig inte sa mycket. Ska nog lyckas fa tiden att ga pa natt satt.

Franzi gav mig ett paket som jag ska oppna lite senare. Gullunge! Och jag som inte hade natt att ge henne... Vi sa hej da for en stund sedan precis innan jag gick in i sakerhetskontrollen (blev sjalvklart utvald att genomga en extra kontroll men de var sa himla trevliga och det gick superfort sa det gjorde inte sa mycket) och jag sag minsann nagra tarar i hennes ogon. Ah fina van!
Usch, nu ska jag inte bli kanslosam har. Men hur kul det an ska bli att komma hem sa gar det inte att komma ifran att det ar jobbigt att aka.
Men nu ar det dags for mig att ga bort till min gate. Bye Sydney! Kanske ses vi i framtiden...
Till er som vantar dar hemma: Snaaaaaaaart!! Jag langtar efter er!
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vi längtaaaaaar också jäääääättemycket nu! ha ändå än trevlig resa hem trots den långa restiden. PUSSPUSS!!! Mam å Jen.

2010-06-23 @ 10:42:47
Postat av: K

Välkommen!!:) Jag längtar såå efter dig oxå! och trevlig resa igen! Puss

2010-06-23 @ 21:46:54
Postat av: anna

JAAA va kul att du kommer... ring sen så kommer vi över=) puss

2010-06-24 @ 08:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0