Colour me happy

2010-06-18 06:17:07
.


Jag hade lite tid över i går så jag blev lite kreativ. Hepp!

I går kväll var jag och Franzi på stan och shoppade och åt middag. Jag fick med mig en übersöt blommig klänning hem som enligt Franzi ser ut att vara gjord av en gardin. Haha, hon är som en Minna 2. Love it! Love her!
När vi shoppat klar gick vi bort till China town och satte oss på en taiwanesiska restaurang för att äta middag. Eftersom vi är två modiga brudar bestämde vi oss för att go all in och beställde de konstigaste sakerna vi kunde hitta på menyn (som för övrigt var en datorskärm där man fick trycka på de rätterna man ville beställa - hej framtiden!).

Vårt lilla experiment slutade iallafall med att vi åt grisöron och anktungor till middag och någon superseg risrätt med röda bönor till efterrätt. Ris- och böngrejen var faktiskt ganska god men djurdelarna var väl så där. Inte äckliga men lite läskiga. De slice:ade öronen var håriga och i stort sett åt man brosk med skinn och tungorna såg verkligen ut som små tungor med den stora rotmuskeln (?) längst bak. Lite läskigt som sagt, men sjukt spännande.

Om en timme ska Juliette ta en taxi till flygplatsen. Aaaaah!! Nu är slutet verkligen nära. Kan inte fatta hur fort tiden har gått men samtidigt känns det som det var i ett annat liv vi bodde på hostelet.
Känns lite tråkigt att åka hem men det ska bli så otroligt mysigt att komma hem och träffa alla mina fina. Jag saknar ju er en himla massa.

Nu ska jag umgås det sista med Juliette.

Puss och kram ♥
  

Kommentarer
Postat av: Syrran

Det är ju en perfekt bild av mig...tack pusspuss!! mam.

2010-06-18 @ 10:40:46
Postat av: Minna

Haha jag skulle nog gilla Franzi! Söt bild förresten. Puss snutt snart ses vi!!!!

2010-06-18 @ 11:19:20
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0