Oovie

2010-06-16 09:40:46
.



Lite här och där i Sydney kan man hitta dessa gröna automater fyllda med hyrfilmer. Man behöver inte ha något hyrfilmskonto (vilket annars kan vara lite tricky att skaffa här) utan man bara drar sitt kort och väljer film. Det går att hyra när som helst och kostar bara 2.99 dollar per film och dygn vilket jag tycker är helt ok.

Det bästa är att varje gång man använder ett nytt kreditkort får man lov att hyra en film gratis, så vi har använt oss av alla våra kort här i huset för att utnyttja erbjudandet så mycket som möjligt. 

En annan bra grej är att man kan anmäla sig på deras hemsida och då får man en kod så man kan hyra en gratis film varje onsdag, och det är precis vad jag tänker göra nu. Det finns två ooviemaskiner precis vid Coles i KX så jag ska bara slänga på mig en tröja nu och kila bort en snabbis.

Movie night it is!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0