Sunday, part III - Fish market

2010-06-15 15:23:20
.
När matchen slutade vid kvart över sex försökte vi få upp värmen och skakade liv i oss för att gå vi ner till Sydney fish market och äta frukost. Vi var nog lite väl tidiga för hamnen var i stort sett helt död. Men inte misströstade vi för det utan njöt av solen som gick upp och köpte några megaräkor att mumsa på. 

Vi var alla ganska frusna och vissa väldigt trötta (inte jag faktiskt) så vi stannade inte så länge utan åkte hem och la oss. Strax innan halv tio på måndag morgon somnade jag gött i min varma säng. Behöver jag säga att jag sov till halv sju på kvällen?

Man hinner med mycket på 24 timmar.
















   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0