Saturday in the sun

2010-06-19 13:32:03
.














Solen sken, himlen var helt molnfri och det var varmt och skönt ute i dag så jag släpade med mig Jona ner till Rushcutters bay där vi satt och slappade i gräset och njöt av den sköna solen.

På vägen hem bestämde vi oss för att prova de omtalade hamburgarna på restaurangen Burger Joint som ligger precis runt hörnet från vårt hus. Tur att det ligger så nära för damn vad mätta vi var när vi klämt i oss varsin hamburgare, pommes frites, wedges och sweet chili-sås med sour cream. Sjukt gott var det!

Nu har vi legat inne på mitt (numera bara mitt eftersom Juliette är hemma i Paris) rum, grejat med våra datorer, lyssnat på musik och kollat på Shrek 2 som visades på tv:n. Om inte Jona blir för involverad i fotbollsmatchen som börjar nu tänkte vi kila bort till Wowcow och mumsa i oss lite frozen yoghurt. Vid midnatt börjar matchen mellan Australien och Ghana. Kanske blir att handla med oss några öl på vägen tillbaka från Wowcow?

Later dudes.
  

Kommentarer
Postat av: Karin

Coola solbrillor! Ingen överaskning att du har det iof :) Synd att det inte blir midsommar ihop, men vi får ses desto mer efter! Vad är planerna för dig? Komma hem o ha lite sommarlov ett tag kanske?! Puss

2010-06-19 @ 19:31:44
Postat av: Minna

Ooooj vilken fin klänning!!! Snygga bruden. SNART SES VI! Puss

2010-06-20 @ 11:43:43
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0