Hemmamys

2010-06-08 06:50:29
.



Franzi råkade göra en gubbe som räcker ut tungan. Cute.


Jag och mina fina vänner ♥


Haha, nerd session ;)

I går kväll blev det en spontan myskväll här i huset. Franzi ska antagligen flytta ut i dag eller senare i veckan eftersom hennes rum har blivit helt mögligt och fuktigt. Jättetråkigt att hon flyttar ifrån oss tycker jag men å andra sidan åker ju både jag och Juliette hem snart. Stackars Jona som blir alldeles ensam kvar. (Visst bor Ruth fortfarande kvar men hon är inte så mycket att hänga i granen och det enda hon gör är jobbar eller har sjukt högljutt sex med sin pojkvän som är och hälsar på från England. De är lite konstiga...)

Jona har ju flyttat till Sydney permanent och han visste ju att vi alla skulle försvinna förr eller senare men han var nog inte beredd på att Franzi skulle förvinna riktigt ännu (hon kommer ju vara kvar i Sydney augusti ut, men inte i huset). Men vem vet, det kanske flyttar in superhärlig personer efter oss? Jag hoppas det för Jona's skull.

I går skulle Franzi iallafall börja länsa i sitt matförråd vilket resulterade i en stor gryta med kycklingcurry. Vi åt middag alla fyra tillsammans (tror faktiskt det är första gången) och sen mumsade vi på Jona's glass och Tim tams. Gott. Efter maten hängde vi inne i vårt rum och spelade löjliga spel på facebook. 

Jag blev helt nostalgiskt när vi satt vid matbordet (om man nu kan bli nostalgisk när man fortfarande är i stunden?) så jag var tvungen att hämta kameran och dokumentera vår mysiga kväll. Jag har för fasen lite drygt två veckor kvar i Sydney (två veckor? Galet!) men jag börjar väl få separationsångest nu.

I'm gonna miss you, guys! ♥
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0