25

2010-03-05 19:06:32
.


Klockan är strax efter fem på morgonen, jag är hungrig, jag mötte en kackerlacka i badrummet och jag råkade radera alla sms i inkorgen. Livet kan inte alltid vara lätt, eller hur? Men 25 år är jag fortfarande och det känns bra. Nån som vill skaffa barn med mig anytime soon?

Juliette och jag tog en liten sväng till Kings X, hälsade på några bekanta ansikten och jag fick en drink och en öl. Sen gick vi till tatueringsstudion, snackade med killarna bakom disken och jag bestämde mig att det blir en tattoo innan jag lämnar Australien. Vad, var och när får bli ett senare beskymmer... Vi var hemma rätt tidigt men jag fastnade vid datorn, som vanligt.

Nu ska jag sova och imorn ska jag äta havregrynsgröt till frukost, eller kanske yoghurt med müsli med banan. Hur som helst så blir det inte toast med jordnötssmör och det känns helt fantastiskt. 
   
Tack och hej leverpastej. Funkar precis lika bra när man är 25 som 15. Ingen åldersnoja här inte.


Ps. Alla ni som skickat sms och skrivit på fb: Tack från botten av mitt hjärta. De betyder ännu mer när jag så långt bort från vänner och familj. Tyvärr verkar det som om många sms försvinner i cyberspace eller helt enkelt inte lyckas komma hela vägen fram till min mobil, så om ni undrar varför ni aldrig får nån respons kan det vara för att de inte kommer fram. Däremot har jag inte svarat på ett enda grattis-sms, bara så ni vet. Men jag blev jätteglad för allihop.
   

  

Kommentarer
Postat av: Fam Färdigh

Grattis på 25-årsdagen, det är fortfarande 5 mars här. Hoppas du haft en härlig födelsedag!! Har du hittat någon presumtiv barnafader ännu?? Vi önskar dig allt gott och ha en go tid i Austr. Vi är nu i Norrköping så massor av kramar från Elisabeth, Kalle, Robert, Elin och så klart din mamma. Bröllop väntar i morgon.......

2010-03-05 @ 22:04:26
Postat av: mammisen

Hej älskling och grattis på 25-årsdagen! Nu är jag hos Robert å Elin. Imon bär det av till bröllopet (-: Synd att dina sms försvann.PUSS o KRAM! mam.

2010-03-05 @ 22:11:06
Postat av: Mikis

Hejje! Jag vill bara säga grattis igen och att det såg lite trevligt ut ändå där ni bor:) Komiskt med en Torslandabrud till. Jag har skickat ett par sms och inte fått nått svar men har tänkt att du har fullt upp med annat men om du nu inte fått dom kanske det kan vara kul att veta att jag tänker på dig:) Stor grattis- och godnattpuss!

2010-03-05 @ 22:56:39
Postat av: Minna

Grattiiis! Vi var på en sjukt mysig spelning på Tivoli igår. Det var sex singer/songwriters med varsin gitarr och så turades de om att sjunga. Den ena killen är Davids gamla kompis. Han har ingen högerhand men var ändå superduktig på att spela gitarr. Och sååå vackra röster och låtar. GAH! Du skulle varit med!



Tattooo, I like!

Puss

2010-03-06 @ 11:28:29
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0