Åh, du fagra...

2010-03-25 13:19:37
.
Vi struntade i stan och gick till Oxford street istället. Den ligger inte ens tio minuter från vårt hus. Oxford är världens mysigaste shoppinggata (fast sjukt lång) med hus i alla möjliga färger och trendiga gays överallt. Love it!
Natta och jag gick hittade massa fint inne på Sportsgirl (låter som en fjortisbutik, men icke). Hon köpte ett linne och två klänningar (den nudeklänningen som du ville ha J) och jag köpte en klänning. Hittade en till som jag ville ha så det är mycket möjligt att det blir ett återbesök inom en snar framtid. Vi handlade bara på reaavdelningen så inte blev det speciellt dyrt heller. På vägen hem satte vi oss på en restaurang och tog en sen lunch innan Natta var tvungen att skynda sig till jobbet. Vi hade en riktigt mysig shoppingdag.


Den är sockertoppen kunde jag omöjligt lämna kvar i butiken. Jag ska ha den till mina boots och min skinnväst, eller med ett skärp i midjan eller bara som den är. Möjligheterna är oändliga. Den är så väldans söt.
   

Kommentarer
Postat av: mammi

Den var "ju" underbar! fräckt med de nya kängerna till, eller?!! på en underbart fräck tjej! PUSSPUSS!

2010-03-25 @ 18:24:43
Postat av: mammi

Den är underbar! PUSSPUSS!

2010-03-25 @ 18:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0