But the ending was good

2010-03-26 14:57:51
.




(Ursäkta den usla bildkvaliteten)

Jonah, Franzi och jag har haft myskväll i kväll. Vi mumsade på ost, kex och vindruvor och drack vin medan vi kollade på The assassination of Jesse James by the coward Robert Ford (kort och koncist titel). Filmen var rätt trist och långtråkig men slutet var riktigt bra. Eller ja slutet och slutet, men den sista delen av filmen var bra. Det är såna filmer som gör att jag har svårt att stänga av en dåligt film. Tänk om sista halva av filmen är skitbra liksom...

Nu ska jag sova. Jag helt slut trots att klockan "bara" är 01.00. Man blir trött av att vara i solen alltså.

Buenas noches
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0