"Empire has free entry"

2010-03-13 08:31:23
.


Roomies. Vissa tillfälliga, vissa permanenta - alla förkylda.


Sjukt bra regel: man får bara röra sig i ansiktet med fötterna. Kliar det på näsan? Synd.




Hannah, Charlotte, Helen och jag på Empire.


Jag försökte leka match maker. Vi vet inte riktigt hur det gick ännu...

I går gick vi inte utanför huset på hela dagen så framåt kvällen fick vi panik och bestämde oss för att gå ut. Modigt tycker jag eftersom vi sedan länge planerat utgång i dag också. Alla vi roomies, förutom Jeremy men honom ser man aldrig ändå (synd för han är söt) satte oss på golvet i vårt rum, lekte drinking games och drack äckligt goone med sprite. Fast inte Karin, hon åt vindruvor.
Snåla som vi är gick vi till Empire för de har gratis inträde (vi måste ju spara pengar nånstans) och det blev en riktigt lyckad kväll. Jag har börjat med en ny undersökning och än så länge har den varit mycket framgångsrik. Om en kille börjar snacka med mig i baren så frågar jag rakt ut: Do you wanna buy me a drink? Och visst funkar det. Som sagt, man måste ju spara pengar på nått sett ;)

I dag blir det utgång igen och förfesten kommer hållas här i huset. Än så länge är det Juliette, Charlotte, Karin, Malin (som är tillbaka från NZ och Melbourne där hon varit på minisemester) Hannah och Helen (två engelska tjejer från vårt hostel) kanske en svensk kille som Hannah pussade på i går och kanske en mystiskt fransman som en av brudarna "dejtar". Vi hoppas på en lika bra kväll som i går. Men nu måste jag gör mig iordning annars kommer jag vara sist, som vanligt.

Cheers!
  


Kommentarer
Postat av: mammi

Hallå snygging! Kul att se vilka du hänger med.Känns som du trivs bra?! Älskar dig!PUSS!

2010-03-13 @ 10:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0