Lata dagar

2010-03-21 08:23:49
.

Jag ar ledsen for dessa standigt aterkommande ursakter men nu ar det lite svart med bloggandet igen. Vart internet har tagit slut och vi haller pa att fixa nytt till hela huset. Vet dock inte hur manga dagar det kommer ta och jag kan ju inte hanga pa internetcafe hela tiden. Men imorn ar jag i skolan sa da har jag gratis internet.

I dag har jag varit pa Bondi med tva av mina house mates, Franzi och Jonaith. Jonaith (eller Jona som vi sager) ar ganska nyinflyttad. Han ar 31, kommer fran Venezuela och har flyttat till Australien permanent.
Jag trivs med mina house mates men guuuuud vad jag saknar mina kompisar hemifran. Ni ar guld varda :) Det ar mycket annat skont som hant sedan sist. Syrran och Karin (hennes kompis) var har igen. De sov hos oss en natt och drog sedan ut till Manly. I torsdags halsade jag pa dem och vi hade en mysig dag pa Manly beach. I fredags var det party party och igar hade vi en lugn filmkvall. I dag var vi som sagt pa Bondi och nu sitter jag pa ett internetcafe och kollar pa Greek. Haliga dagar med andra ord.

Jag har bilder att visa for er men jag har ingen sladd. Ska forsoka fixa detta snarast.

Hej hopp!
  


Kommentarer
Postat av: Minna

Du saknas här hemma. men gött att du har det så bra. Puss

2010-03-21 @ 13:21:03
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja du saknas här me!! Vi ska ju till Lund nästa helg, då kommer du saknas ännu mer! Men vi kanske kan ringas då allihopa?! ..men gött låter det som du har det, va bra!! Puss

2010-03-21 @ 20:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0