Hybris

2010-05-27 05:27:28
.



Om ni kommer ihåg så fick jag ju väldigt fina vitsord för min uppsats i kursen Everyday Life och min lärare undrade om han fick lägga upp uppsatsen på kursens hemsida, vilket var helt ok för mig. Trodde han skulle lägga upp den inför nästa termin som ett bra exempel, precis som han gjort för oss med två uppsatser från förra året, men tydligen la han upp den redan nu. Kolla den snygga rubriken han slängt dit också: How it should have been done... Haha, snacka om hybris. Tack för den, George.

Skönt att man kan må gott på sånt ett litet tag för nu sitter jag här i sängen igen, med datorn i knät, en filmuppsats och en lång historia att skriva plus två tentor att förbereda mig för. Pust.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0