Krispy Kreme

2010-05-19 14:54:02
.


Brudar, den här bilden tog jag bara för er skull. Ser ni vad jag mumsar på? Även om jag blev något besviken på originalsmaken förra gången så var jag ju tvungen att testa igen. Fyra matälskande brudar kan ju bara inte ha fel, och mycket riktigt: Halleluja vad gott det var. Minns ni den här sorten? Chokladdoppade med den där himmelskt goda vita krämen inuti? Herregud! Orgasm, mitt där på gatan!

Lisa, om det finns nått som faktiskt knullar i mun så är det Krispy Kreme doughnuts. For sure.

Jag lovar mig själv dyrt och heligt att jag ska handla doughnuts på Krispy Kreme iallafall en gång till innan jag åker hem. Däremot blir det nog inte en kartong med tolv stycken den här gången. Det kan i och för sig ha varit det bästa köpet vi någonsin gjort, eller vad säger ni? Bättre än själva flygbiljetterna? ;) Jag tror dock inte att någon Krispy Kreme i världen kan komma i närheten av den smakupplevelsen som min allra första Kripsy Kreme original glaze doughnut gav mig i Las Vegas. Aaaah, vilka minnen.
  
Saknar er tjejer ♥
   

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh det e goda grejer det där!! Kommer ihåg när vi såg de där killarna i aus med en Krispy Kreme-box.. snacka om fyra tjejer i extas :) kommer ihåg smaken, men inte vilken jag tyckte var godast?!

Saknar dig massor! Puss

2010-05-20 @ 22:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0