Something is definitely backwards

2010-05-10 15:51:38
.


Jag kände mig lite deppig så jag gick med Franzi till Coles och köpte chokladmandlar. Bad decision! Franzi och ckokladmonstret Jona (han är värre än en tjej som har mens) hjälpte mig att äta upp dem och sedan kände vi oss jättekonstiga. Bakvända på nått konstigt sätt. Haha, vad hade jag gjort utan mina knäppa roomies (läs Franzi) som fjantar sig och tycker att vi ska klä ut oss? Skrattade gjorde jag iallafall och kände mig genast gladare.

Fast vissa roomies är bättre än andra. Vår nyaste husgäst, engelska Ruth, hade förfest med ett par vänner här igår och herregud vad de var högljudda. Jag sa till dem idag att de förde ett jäkla liv och att de måste vara tystare nästan gång de festar. Speciellt när vi andra ska upp till uni eller arbete dagen efter. Duktigt av mig.

Imorn åker Jennifer och Karin hem till Svedala vilket har gett mig massa hemlängtan. Just nu vill jag hem och krama på alla mina fina. Men det får jag göra ganska snart ändå. 22 juni har jag min sista exam och målet är att hinna hem till midsommar. Minna och Karin, visst är ni redo för midsommar? Vad vi än hittar på så kommer det bli kanon. Jag vet det.

Nu måste jag vrida rätt huvudet igen för jag har en hel del text att ta mig igenom innan jag kan somna. Boring! 
   
Korten från vårt house party kommer fast kanske inte imorn, Jag måste plugga efter uni och om jag har tid över drar jag nog till Franzis jobb/uni på film/bbq-kväll eller vad de nu skulle göra... Men jag har nog inte tid.

Nej, läsa var det ja.

Puss och kram!
  

Kommentarer
Postat av: Minna

Oooh ja! Jag är redo för mys/fest/grill...och kaaaanske en sillsnärt.

2010-05-10 @ 19:17:22
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Karin

Midsommar blir grymt, jag vet det också! :) skynda skynda hem!

2010-05-10 @ 21:43:52
Postat av: K

Kul bilder oxå förresten! :) trodde nästan ni hade "photo-shop:at" där en sekund..

2010-05-10 @ 21:56:34
Postat av: Mikis

Haha, funny funny:) Men du, det är la du till vänster? Har du gone blonde igen? Jag är mörk numer;) Pusspuss

2010-05-10 @ 23:47:01
Postat av: mammi

Det ser j...gt bakvänt ut! du kom hem framlänges helst!(-: Längtar!!! Åker till Skagen idag (imon), härligt med semester ngr dagar. See you soon! PUSSPUSS!

2010-05-11 @ 20:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0