More Manly

2010-05-22 04:46:05
.
Orkade inte vänta på att min latmask till dator skulle ladda upp bilderna igår så jag gick på dejt med John Blund istället. Men nu har jag lyckats slänga in lite pics från gårdagen på Manly. Vi gjorde inget speciellt egentligen, struttade runt och kollade på stranden, käkade otroligt god fisklunch och upptäckte lyxiga villaområden uppe i bergen. Sen öppnade himlen sig och paraplylösa som vi var kunde vi bara skratta och lunka bort mot färjan i regnet. Känns som det var längesen jag skrattade på riktigt. Sådär som man bara gör med vissa personer. Är så otränad på det området så jag blev helt slut efteråt och somnade på färjan.






















  

Kommentarer
Postat av: Minna

Snart ska vi skratta så magarna krampar! Puss gulls. Snart kommer det uppdatering på min blogg. lovar!

2010-05-23 @ 11:14:23
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0