Putes e Kékés

2010-05-24 13:28:55
.




Man ska ju ta seden dit man kommer och i eftersom brudarna i Kings cross klär sig så här så är det väl bara att anpassa sig. Jag kan nog tänka mig att fortsätta den här stilen när jag kommer hem. Tycker det är ganska läckert. Haha, not!

I lördag var det dags för party hemma hos Juliettes polare och de tyckte att temat putes e kékés var en bra idé. Putes är ju uppenbarligen slampor/horor/trashiga brudar ja kalla dem vad ni vill och kékés är killar som inte inte har någon som helst stilkänsla och ser ut som de ska på campingsemester med strumpor i flipflopsen och nike-märket rakat i håret på baksidan huvudet. Usch, usch, usch.

Festen var helt ok även om det kanske blev liiiiite för mycket av den alkoholhaltiga drycken för vissa (tror både Jules och jag tog en liten "nap" där under festens gång, men vi ansåg att det passade temat). Trots fruktansvärda kläder och sjuka lager av grön ögonskugga lyckades jag lura till mig en french kiss. En äkta french kiss. En sån tycker jag alla borde ha upplevt nån gång i livet. Check. Det är ju skönt att veta att det är insidan som räknas iallafall. Tsss... 
  

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, härligt Axel!

Vi saknar dig här i Piteå!



KRAAM

2010-05-24 @ 23:38:23
URL: http://sannalangvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0