UWS - Bankstown Campus

2010-05-31 02:51:19
.
Yes! Da var en av de sista uppgifterna inlamnad och klar. Gott. Nu maste jag skriva en historia och plugga till en tenta, bada tills pa onsdag men sen blir det lugnt och skont i nagra veckor innan min sista tenta. Den ar inte forran den 22 juni men efter det ar jag hemma, bade nar det galler mina studier pa UWS och min geografiska placering. Som det ser ut nu ska jag forsoka flyga hem den 23:e men inget ar bokat annu. Forbaskat dyrt ar vad det ar!

Hur som.... min lektion borjar inte forran om 20 minuter och eftersom det ar min sista vecka pa uni (forutom den sista tentan) sa kanske det ar dags att visa lite bilder pa stallet. Jag har tyvarr bara sketna mobilbilder men ni far helt enkelt halla tillgodo med dem.


Framsidan. Till vanster, utanför bilden, ligger biblioteket, och till hoger...


...ligger den har byggnaden. Har inne finns ett gang computer labs (som de kallas) plus en stor forelasningssal...


...som ser ut sa har. I den har salen har jag forelasningar i tva amnen; Everyday life och, som pa bilden, English text & writing. Det ar professor Leon Cantrell som star nere vid podiet och pratar :) Jag och Kendra brukar alltid sitta langst upp.


En del av cafeterian/uppehallsrummet. Jag har hittills inte spelat biljard pa lunchen och kommer troligtvis inte gora det heller. Daremot har jag kopt lunch har otaligt manga ganger.


Baksidan av uni. Det har ser man om man vander sig om fran bilden ovan och kikar ut genom cafeterians fonster. Vrider man huvudet lite till vanster...


...ser man campusets fina trädgard eller vad jag ska kalla den. Har ute at jag ofta lunch forrut nar det var varmare. Om ni kikar noga till hoger i bilden sa kan ni se en orange byggnad mellan traden...


...och den ser ut sa har. I den lilla dorren langst bort till vanster har jag tutorial i Everyday life varje onsdag eftermiddag klockan 17-18.30.


Baksidan av uni. Byggnaden pa kortet ovan ar till vanster om mig nu. Till hoger i bild kan ni se cafeterians  stora fonster.

Sa, nu har ni ett litet hum om hur det ser ut pa Bankstown campus, University of Western Sydney. Finns ju ett gang fler byggnader men jag orkade inte ta kort pa allt. Nu ska jag strax dra mig bort till forelasningen. Kan inte forsta vad hon ska prata om i dag, det ar ju sista veckan och vi ska inte ens ha last nanting till dagens forelasning. Jag gar mest dit for att skriva pa "the roll", narvarolistan. Screeningen i eftermiddag skiter jag i, jag maste ju hem och plugga...

Nu maste jag ga. Hej hopp.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0