Jag lever...

2010-10-08 22:41:42
.
...men det är svårt att blogga när jag jobbar. Åker hem imorn igen och stannar förhoppningsvis t o m onsdag så då får jag väl bättra mig. 

Det ska bli jätteskönt att komma hem nu. Speciellt eftersom syrran ska med också. Än så länge har jag planerat att jag ska vila, titta på eller läsa Harry Potter (har fått någon konstig abstinens de senaste dagarna) gosa med Zoey och vila. Har jag redan sagt vila? Jag är trött. Och mätt. Shit vad vi har ätit i kväll...

Nu ska jag släpa mig in till sängen, fast först får jag väl kolla vem som åker ut i Idol, antar jag. Inte Olle i alla fall för han kommer vinna. Så är det.

Gonatt!


Detta är i Piteå men jag ser ungefär likandan ut när jag jobbar här, i andra änden av landet. Plus ett lager ytterkläder då såklart. Livet i en fiskbil är underbart när temperaturen ute sjunker. Hmpf..
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0